Вівторок, 18 травня 2021

Туризм

Турист, як тільки куди-небудь приїжджає, відразу починає хотіти назад. А мандрівник... Він може і не повернутися

На базу відпочинку з дітьми: їдальня не працює, туалет на вулиці, зате яке повітря!

Наша подорож на базу відпочинку Південного Уралу була схожа на початок трилера.

Почувши фразу: "" Привезти з собою постільну білизну і мультиварку, їдальня не працює "", подумала, що треба і парочку вантажників взяти, які б несли наші речички з їжею, горщиками, іграшками та іншими потрібностями.

О шостій ранку ми бадьоро стояли на автостанції з валізою, сумками, пакетом і веселими пупсиками, що прихопили свої рюкзаки. Маршрутки не було. Напевно, виїхала раніше. Битий час переговорів з диспетчерами таксі, і ми їдемо в авто з величезною тріщиною на лобовому склі, прим 'ятою задньою частиною і брудним багажником, тому валіза, сумки, пакети на колінах, в ногах, що куди прилаштували.

Нас чекає чарівне солоне озеро і чисте повітря березово-соснового лісу. Залишилося тільки приїхати живими після години шляху по розбитій дорозі, що переходить в грунтову.

Проносячись гладкою федеральною трасою, водій не розуміє, що його чекає після, тому не зменшує швидкість, і ми стрясаємося так, що я швидко ховаю в сумку смартфон і намагаюся притримувати уснувших дітей. Хмари, що з ночі зарезервували все небо, звисають розтріпаними ганчірками, червона смуга сходу оплакує не встиглих сховатися до перших променів сонця вампірів, а старе кладовище вздовж дороги посилює ефект фільму жахів.

- Так можна і без коліс залишитися, - натякає чоловік водієві, який розігнався.

- У нас діти, а ти про колеси турбуєшся, - дратуюся я.

До воріт бази ми все-таки доїхали в цілості і збереження, і водій побажав нам хорошого відпочинку, а я побажала йому благополучно повернутися назад (дорогу він не знав).

Поліл дощ, і до нас поспішив охоронець бази.

- У нас поки нікого з відпочивальників, ви - перші. Сезон ще не почався, - приголомшив він. Ми з чоловіком переглянулися, звикли до натовпів народу, черг в їдальню, умивальню і туалет. Стало моторошно.

У номері три ліжка, стіл, три стільці і містка новенька шафа. Холодильник у загальному коридорі. Чайник і мікрохвильовка на кухні в іншій будівлі. Умивальник і душ з холодною водою на вулиці. Дерев 'яні склепи туалетів з написаними розмитою кривавою фарбою літерами "" М "", "" Ж "" і трупики пташенят, що вивалилися з гнізд на землі.

Я думаю: "Нам би пережити цей день, нам би пережити цю ніч" ", а чоловік каже: "" Яке повітря! Відчуваєш? Будемо продовжувати путівки! "".

Спали в джинсах і кофтах, тому що в будиночку холодніше, ніж на вулиці. Купили в сільському магазині морозиво, солодких півників, "цупа-цупси" "і бадмінтон, грали, поки злива не загнав нас у будиночок.

На базі з 'явилися й інші божевільні, тобто відпочивальники з маленькою і дуже озорною собачкою. Погода налагодилася, але хмари не бажали надовго звільняти небо. Ми бродили по околицях, витягали жука-вусача, що звалив під футболку, виганяли з валізи павука, показували дітям корів, півнів, гусениць. Сторонилися, пропускаючи зграю гусей, що заходили в озеро, розглядали ящірку, що металася навколо берези.

Скориставшись сонячним годинником, топали по м 'якому піску в озеро, де дітям можна повезтися на мілині в теплій воді, а дорослим розсікати воду на глибині. Потужні грозові хмари погнали нас з пляжу. Ми бігли в купальниках через ліс до своєї бази, обмотавши дітей рушниками на манер костюмів Стародавньої Греції. Іскрила блискавка, гуркотав грім, а ми виблискували голими п 'ятами, тому що пляжні сланці ускладнювали біг. Малечу чоловік поставив на плечі. За півхвилини до початку зливи ми увірвалися на ґанок будинку. Перечекали буйство стихії і знову пішли на пляж по калюжах і мокрій траві.

Пізно ввечері грілися біля багаття, на вугіллі смажили хліб, нанизаний на прутики. Птахи на сусідньому болоті протяжно перегукувалися. Помаранчево-рожевий захід нагадав мені обкладинку книги "" Мауглі "".

Повернулися в щільну духоту маленького міста великої промислової області.

- Я ж казав, треба було продовжувати, - бурчав чоловік, заходячи в перегріту квартиру.

І ми мовчки погодилися, наповнені враженнями від нашої короткої цікавої подорожі.