Неділя, 01 серпня 2021

Мода і краса

Ходи в чорному — люди кажуть: ледащиця, ходи в білому, кажуть: чепуриться

Ліки і краса: як впливають деякі препарати на зовнішність

Перефразовуючи відомий вислів, дозволимо собі стверджувати, що краще бути здоровим і красивим, ніж хворим і страшненьким. Але, на жаль, іноді наше здоров 'я дає збої, і доводиться лікуватися, приймаючи багато медикаментозних препаратів.


При цьому слід знати, що деякі лікарські препарати можуть мати великий вплив на зовнішність, причому, як позитивний, так і негативний. Знати це необхідно для того, щоб розуміти, що відбувається зі шкірою, волоссям тощо, щоб вчасно вжити заходів до вирішення виникаючих проблем.

Почнемо з гормонів. Під час клімаксу багато жінок приймають запропоновані їм гормональні засоби. При цьому наголошується, що гормональні препарати уповільнюють руйнування колагену, що благотворним чином позначається на стані шкіри, омолоджуючи її і призупиняючи утворення зморшок.

Гормональні засоби, що знижують рівень чоловічих гормонів у жіночому організмі, можуть вилікувати наявний вугревий висип і очистити шкіру. Ці ж препарати підсушують жирну шкіру, зменшуючи нездоровий блиск, а також сприяють зникненню небажаного волосся на шкірі обличчя і тіла.

Але важливо знати, що гормональні засоби підвищують апетит, а це призводить, зрештою, до появи надмірної ваги.


Появі зайвих кілограмів сприяють і глюкокортикоїди - засоби, які застосовуються для лікування ревматоїдного артриту, важкої бронхіальної астми і багатьох аутоімунних захворювань. Тривалий курс лікування цими препаратами перерозподіляє в організмі жир, При цьому основна його маса відкладається у верхній половині тулуба. Змінюється і особа, набуваючи луноподібної форми. Особливо повніє шия і плечі, а на животі можуть з 'явитися червоні розтяжки.

При тривалому прийомі глюкокортикоїдів псується шкіра: посилюється волосатість, з 'являється вугревий висип, подразнення і ранки заживають повільно. Відзначається і підвищена пітливість.

Позбутися від подібних небажаних наслідків можна тільки, скасувавши прийом цих препаратів або ж зменшивши значно їх дозу. А це не завжди можливо при важкому перебігу захворювання.

Деякі лікарські засоби впливають на колір обличчя. Так, судинні препарати, що застосовуються при високому артеріальному тиску, надають шкірі червонуватий відтінок. Червоніше обличчя і при використанні ліків від мігрені.

При тривалому прийомі антиаритмічного препарату аміодарона може з 'явитися сіроватий або голубуватий відтінок шкіри. А після припинення лікування він зникає.

Підвищена сухість шкіри може з 'явитися при використанні спазмолітика бускопана, а також деяких засобів для лікування хронічного вірусного гепатиту та інших препаратів.

Якщо вас турбують зміни в зовнішності, обговоріть це з лікуючим лікарем. Можливо, вам змінять дозу прийманого препарату або замінять його іншим. Але не переривайте лікування самостійно - здоров 'я найважливіше!